הכירו את הכוכב החדש של קנאביס – HHCP

פורסם ב

תעשיית הקנאביס העולמי, היא אחד השווקים הכלכליים הצומחים ביותר בעולם. כשבמעבדות החוקרים מקדמים בחינה ופירוק של צמח הקנאביס לגורמים כדי ללמוד עוד על סגולותיו ועל היכולת להפיק ממנו מוצרים בעלי סגולות רבות, גם יכולות ההמצאה של החוקרים והיצירתיות שלהם באה לידי ביטוי. HHCP הוא קנבינואיד חדש שסונתז באופן מלאכותי במעבדה והוא מצליח לשדרג את היתרונות של CBD ושל HHC, הכירו את הכוכב החדש בשמי הקנאביס. 

מהו HHCP?

Hydrogenated Hexahydrocannabinol, או בקיצור HHCP, הוא קנבינואיד בעל השפעות משנות תודעה, בדומה ל-THC. אלא שבשונה מקנבינואידים טבעיים בצמח הקנאביס – THC ו-CBD, קנבינואיד זה מיוצר במעבדה באופן סינתטי בתהליך הידרוגנציה (הוספת שני אטומים של מימן) של THCP. הראשון שהפיק אותו הוא כימאי אמריקאי, רוגר אדמס, אשר ב-1947 בתהליך הידרוגנציה שביצע, הוסיף מולקולות מימן ל-THC דלתא 9, התוצאה היתה HHCP. בהמשך מדענים ביצעו את התהליך הזה עם THCP, מאחר ש-THCP הוא המקור של HHCP, גם הוא בעל השפעות משנות תודעה בעוצמה גבוהה. 

כיצד HHCP פועל?

מאחר ש-HHCP, הוא וריאציה של THCP או צורה אחרת של THC, בדומה להם הוא נקשר לקולטני CB1 המוח, שהינם חלק מן המערכת האנדוקנבינואידית. הוכח כי ל- ל-THCP יש את היכולת המרשימה להיקשר לקולטנים אלו פי 33 יותר מ- THC. למעשה HHCP, קרוב ביותר בהשפעתו ל- THCP. לכן גם הוא בעל אפקט פסיכואקטיבי חזק יותר. רבים מהצרכנים שניסו קנאביס עשיר ב-HHCP, מדווחים כי השפעתו אף חזקה יותר משל THCP. 

מהן השפעותיו של HHCP?

אם אתם אוהבים את תחושת ה”היי”, המתלווה לצריכת קנאביס עשיר ב-THC, קנאביס עשיר ב-HHCP, יבטיח השפעת פסיכואקטיבית חזקה יותר. ישנם מדענים הטוענים כי HHCP, הוא פשוט צורה מוקשה של THCP. ההשפעה הפסיכואקטיבית היא אינדיבידואלית ומשנה מצרכן אחד למשנהו, אולם רבים מהצרכנים מדווחים כי הוא בעל השפעה חזקה יותר מזו של THCP. בכך טמון גם יתרונו וגם חסרונו. עבור מי שזקוקים להשפעה חזקה של THC (ערפול תודעה, שיכוך כאבים), HHCP יכול להשיג תוצאה טובה, עם זאת להשפעתו החזקה מתלוות גם תופעות לוואי שיש להיזהר מהן, כמו: ערפול חושים, אובדן אוריינטציה ואפילו פסיכוזה. מאחר שהוא קנבינואיד חדש יחסית, המחקרים אודות השפעתו על בני אדם עוד בראשיתם, בינתיים צרכנים רבים בעולם כבר מביעים שביעות רצון מקנבינואיד זה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *