תנאי שימוש


תקנון השימוש באתר הנ”ל נכתב בלשון זכר אך האמור בו מתייחס לנשים וגברים כאחד.

1. קדימון

אתר canabd.co.il (להלן “האתר”) הוא אתר המשמש כאתר למכירת תוספי תזונה בכלל, ומוצרי סי.בי.די בפרט, והנך מוזמן לעשות בו שימוש בכפוף להסכמתך לתנאי השימוש אשר יפורטו להלן. בנוסף השימוש באתר זה על כל תכניו והשירותים המוצעים בו, הורדות של קבצים, מדיה כגון תמונות וסרטונים והתכנים השונים המוצעים לקהל המבקרים עשויים להשתנות מעת לעת או בהתאם לסוג התוכן. הנהלת האתר שומרת לעצמה הזכות לעדכן את תנאי השימוש המוצגים להלן מעת לעת וללא התראה או אזכור מיוחד בערוצי האתר השונים.

2. קניין רוחני

האתר כמו גם כל המידע שבו לרבות עיצוב האתר, קוד האתר, קבצי מדיה לרבות גרפיקות, סרטונים, תמונות, טקסטים, קבצים המוצעים להורדה וכל חומר אחר אשר מוצג באתר שייכים במלואם לאתר הנ”ל ומהווים קניין רוחני בלעדי של האתר ואין לעשות בהם שימוש ללא אישור כתוב מראש מהאתר. בנוסף אין להפיץ, להעתיק, לשכפל, לפרסם, לחקות או לעבד פיסות קוד, גרפיקות, סרטונים, סימנים מסחריים או כל מדיה ותוכן אחר מבלי שיש ברשותכם אישור כתוב מראש כאמור.

3. תוכן האתר

אנו שואפים לספק לכם את המידע המוצג באתר ללא הפרעות אך יתכנו בשל שיקולים טכניים, תקלות צד ג או אחרים, הפרעות בזמינות האתר. ולכן איננו יכולים להתחייב כי האתר יהיה זמין לכם בכל עת ולא יינתן כל פיצוי כספי או אחר בשל הפסקת השירות / הורדת האתר. קישורים חיצוניים לאתר אינם מהווים ערובה כי מדובר באתרים בטוחים, איכותיים או אמינים וביקור בהם נעשה על דעתכם האישית בלבד ונמצאים בתחום האחריות הבלעדי של המשתמש באתר. התכנים המוצעים באתר הינם בבעלותם הבלעדית של האתר ואין לעשות בהם שימוש אשר נועד להפר את האמור בתקנון זה למעט במקרים בהם צוין אחרת או במקרים בהם צוין כי זכויות היוצרים שייכים לגוף חיצוני. במקרים אלו יש לבדוק מהם תנאי השימוש של אותו גוף חיצוני המצורף ולפעול על פי המצוין באתר החיצוני לו שייכים התכנים.

4. ניהול משתמשים ומבקרים באתר

הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לחסום כל משתמש ובין אם על ידי חסימת כתובת הIP של המחשב שלו, כתובת ה MACID של המחשב שלו או אפילו בהתאם למדינת המוצא ללא צורך לספק תירוץ אשר מקובל על הגולש. הנהלת האתר תעשה כל שביכולתה להגן על פרטי המשתמשים הרשומים באתר. במקרים בהם יעלה בידיו של צד שלישי להשיג גישה למידע כאמור מוסכם בזאת כי לגולשים, משתמשים וחברים באתר לא תהה כל תביעה, טענה או דרישה כלפי צוות האתר.

5. תנאי משלוח של מוצרים באתר

בכדי להבטיח רמת שירות לקוחות גבוהה, האתר יעשה את מרב המאמצים כי מוצרים אשר נרכשו דרך האתר יישלחו לרוכשים כאמור תוך יום עסקים אחד ובכל מקרה לא יותר משבעה ימי עסקים מיום הרכישה. במידה ומשלוח לא הגיע ליעדו תוך 28 ימי עסקים, האתר יפצה את הלקוח במוצר חליפי, זיכוי או החזר, לפי בחירת הלקוח.

האתר לא ישא בכל אחריות בעניין משלוחים של מוצרים או הכנסתם לישראל, לרבות מכסים, מיסים, היטלים וכיוצא בזאת.

למידע נוסף אנא עיין במדיניות משלוחים והחזרות המפורסמת באתר.

6. שימוש בתוספי תזונה

למען הסר ספק, המידע אינו מיועד להנחות או לשמש כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהיא ואין בו תחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר. הכתוב באתר אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת. ייחוס סגולות ריפוי לתוסף תזונה אסור על פי הוראות החוק. תוספי תזונה אינם מאושרים לשימוש במצבים רפואיים, אלא בהמלצת רופא.

7. חוקיות המוצרים באתר

כל המוצרים הנמכרים באתר חוקיים במדינה ממנה הם נשלחים. אין באפשרותנו לספק כל מידע בקשר עם חוקיות המוצרים בכל מדינה אחרת. באחריות המשתמש לבדוק את המצב החוקי ואת תקנות היבוא והמכס במדינה אליה נשלחים המוצרים. בהזמנתך את המוצרים באתר, את/ה מצהיר כי המוצר שהוזמן הינו חוקי במדינה אליה ישלח אותו מוצר, וכי את/ה מקבל/ת על עצמך את כל האחריות בנוגע לחוקיות המוצר/ים שישלחו אליך.

8. גילוי נאות

אתר זה עשוי לעשות שימוש בקבצי קוקיז (במיוחד עבור משתמשים רשומים ומנויים) ובממשקי סטטיסטיקה פנימיים בכדי לשמור תיעוד של גולשים וניתוח תנועת הגולש/ים, הרגלי גלישה באתר וניתוח קליקים וזמן שהייה ועוד.

למידע נוסף אנא עיין בתנאי הפרטיות המפורסמים באתר.

9. איזור שיפוט

בעת שאתם עושים שימוש באתר ובמקרה בו התגלעה כל מחולקת אתם מסכימים להלן כי האמור לעיל נמצא תחת סמכות השיפוט הבלעדית של החוק האנגלי תוך שימוש במערכת בתי המשפט האנגליים בלבד בלונדון.