משלוחים והחזרות

תודה שביקרת באתר canabd (להלן: “האתר”). לנוחיותך, פירטנו להלן את מדיניות המשלוחים שלנו:

לידיעתך, האתר, כולל המרכז הלוגיסטי נמצא ומתופעל מאנגליה. בהתאם, משלוחים של מוצרים אשר נרכשו באתר יוצאים מאנגליה, ונשלחים לכתובת שנמסרה על ידי לקוחות האתר בעת ביצוע הרכישה. המערך הלוגיסטי של האתר נועד לשם הבטחת יעילות מקסימלית והורדת עלויות עבור משתמשי האתר.

כתובת המשלוח

הזמנתך תישלח לנקודת מסירה בסניף דואר או במרכז מסירה של הדואר סמוך לכתובת שסיפקת בעת ההזמנה. יש להשתמש בכתובת המגורים ולא בכתובת מקום העבודה, בכדי להפחית את הסיכוי שהמשלוח יאבד לאחר המסירה או יחויב בעמילות מכס ומיסים נוספים שלא לצורך. במידה ובחרת בכל זאת להשתמש בכתובת ציבורית או בכתובת מקום העבודה, האתר לא יהיה אחראי במידה והמשלוח אבד לאחר שנמסר.

זמן משלוח

הזמנות אשר יבוצעו על ידי משתמשי האתר בין הימים א’ עד ה’ עד השעה 16:00, יטופלו במהלך יום העסקים הקרוב. הזמנות אשר יבוצעו אחרי השעה 16:00, או במהלך סופי שבוע וחגים, יטופלו ביום העסקים שלאחר יום העסקים הקרוב. הזמנות אינן נשלחות במהלך סופי שבוע וחגים. במקרים חריגים, ייתכנו עיכובים בזמני הטיפול. במקרים כאמור, אנו נודיע לך על העיכוב מיד עם היווצרותו.

אפשרויות משלוח

עלויות המשלוח יחושבו ויוצגו בעת הזנת הכתובת למשלוח. הערכת זמן המשלוח היא מתאריך השילוח של ההזמנה:

  • משלוח בדואר עם מספר מעקב – בין 7 – 28 ימי עסקים‎ (ייתכנו עיכובים, תלוי בדואר ישראל‎).

הערכת זמני המשלוח עשויה להשתנות במידה והזמנתך תעוכב על ידי רשויות המכס לבדיקה.
זמן המשלוח המרבי, שלאחריו נוציא משלוח חלופי, הוא 35 ימי עסקים.

אישור משלוח ומעקב אחרי משלוחים

לאחר שילוח ההזמנה, תקבל/י אישור במייל הכולל מספר מעקב. מספר המעקב יהיה פעיל תוך 24 שעות מעת שילוח ההזמנה.

תשלומי מכס ו/או מע”מ

האתר לא יהא אחראי לתשלומי מכס או מע”מ שיושתו על ההזמנות על ידי הרשויות בעת מסירת המשלוח או כניסתו לארץ היעד. מידע נוסף על יבוא אישי לישראל ניתן למצוא באתר רשות המיסים בכתובת פה

משלוחים שאבדו או לא הגיעו ליעדם

במידה וההזמנה שלך אבדה בזמן שהייתה ברשות חברת השילוח אנו נשלח לך מוצר חליפי, לאחר קבלת אישור מחברת המשלוח שהמוצר אכן אבד.

משלוחים או מוצרים שניזוקו בזמן המשלוח

במידה ונגרם נזק להזמנתך בזמן המשלוח, אנא פנה אלינו במייל, בצירוף:

  • תמונות של האריזה בה הגיע המוצר ואת תעודת המשלוח.
  • תמונות של הפריט שניזוק וכל נזק באופן ברור. 
  • אם חלק מתכולת המוצר נשפכה בתוך האריזה, יש לצלם את פנים האריזה.
  • תיאור מהות הנזק, וכל פרט רלוונטי אחר.

לאחר וידוא המידע המצוין לעיל עם חברת המשלוחים והצדדים השלישיים אשר שלחו את המוצר הפגום, יציע האתר ללקוח אחת מבין האפשרויות הבאות: מוצר חליפי, זיכוי או החזר כספי.

החזרות

מרגע קבלת ההזמנה על ידך, תוכל להחזירה אלינו תוך 30 ימים ולקבל את מלוא הסכום ששילמת (לא כולל עלות המשלוח). במידה ומוצר כלשהו נפתח או שנעשה בו שימוש, לא נוכל לקבלו בחזרה. בכדי להחזיר מוצר כלשהו אנא פנה אלינו ואני נספק לך כתובת למשלוח המוצר. החזר כספי יבוצע רק לאחר קבלת המוצר בחזרה במצב חדש.

אחריות

האחריות בעבור המוצרים ניתנת על ידי היצרנים ולא באופן ישיר על ידנו. אנא שים לב לתאריך התפוגה על אריזת המוצר על מנת לראות את חיי המדף של המוצר.