מוצרי CBD של גולדן סיבידי

אודות Golden CBD

גולדן סי.בי.די נוסדה בכדי להקל על סבלם של מיליוני מטופלים ברחבי העולם, מתוך הבנה עמוקה של הקשר בין חוֹלי לבין חוסר-איזון בסיסי, הן גופני והן נפשי. יכולתם של החומרים המופקים מצמח הקנביס, ובפרט הסי.בי.די, לספק מענה מקיף הן למערכות פיזיולוגיות והן למערכות עצביות-נפשיות מעוררת תקווה גדולה, שאותה אנו שואפים להנגיש לציבור הרחב.

אנו ממשיכים לשקוד במרץ על פיתוח מוצרי סי.בי.די מהפכניים, הן להולכים על שתיים והן להולכים על ארבע. מוצרים אלו ישלבו שמן סי.בי.די במגוון ריכוזים יחד עם צמחי מרפא, פטריות מרפא, תוספי תזונה ושמנים אתריים ליצירת סינרגיה עוצמתית ויכולת ריפוי עמוקה.

קהל לקוחותינו כולל מטפלים ברפואה משלימה, מומחים, רופאים ווטרינרים ולקוחות פרטיים ברחבי העולם הנעזרים ביכולות הריפוי העוצמתיות של המוצרים שלנו. אנו קשובים ללקוחותינו ומגיבים באופן דינמי לצרכיהם.

המומלצים של Golden CBD

זה מה שלקוחות מספרים על Golden CBD

אני משתמשת בשמן של גולדן סי בי די כבר מספר חודשים און אנד אוף במצבים של נדודי שינה, סטרס, התקפות חרדה, ואפילו כאבי בטן ויובש מקומי.

השמן מרגיע תוך 20 דקות, מרכך ומאזן. עוזר ממש טוב במצבים של קושי בהרדמות ומשקיט מחשבות טורדניות.

אני לוקחת 2 טיפות  למצבים עדינים ו 6 טיפות למצבים שדורשים יותר עזרה ונוכחות.

 השמן עובד מדהים  ואני מודה לכם מכל הלב!


בזכות ה סי בי די הפסקתי לקחת אדוויל נגד כאבי ראש. השמן שרכשתי מגולדן סי בי די עזר לי לחוות שינה יותר רגועה, עמוקה ורציפה המאפשרת יום מלא אנרגיה וערות.

אני בת 44 ובשנתיים האחרונות סובלת מכאבי ראש חזקים לפני קבלת המחזור החודשי. הרופאה טוענת שזה ככל הנראה תופעות של לפני גיל המעבר. הכאב ברמה בלתי נסבלת ואדוויל היה החבר הכי טוב לי עד שגיליתי את הסי בי די. השמן מעביר לי את כאבי הראש ונגמלתי מלקיחת האדוויל. ממליצה בחום


אימי בת ה 99 סבלה מבעיות זיכרון קשות, בילבול ודמנציה שהלכו והחמירו.

לאחר ניסיון ארוך של טיפול קונבנציונלי ואלטרנטיבי החלטתי לנסות שמן סי בי די ספקטרום רחב.

האפקט החיובי הגיע תוך פחות משבוע. אימי התחילה לחזור לעצמה, ההדרדרות פסקה ונוכחנו

באיזון ממש חיובי.


הילד שלי בן ה 10 סובל מבעיות קשב וריכוז והיפראקטיביות  חמורות במיוחד. התחלתי טיפול של שמן סי בי די טהור ושמתי לב שהילד מצליח לעשות דברים עם פחות הפרעות.

הגוף מגיב לו יותר בקלות. הוא מצליח להבין יותר טוב מה רוצים ממנו ולהיות פחות מוצף מעצמו ומגירויים בסביבה. בזכות השמן סי בי די הפסקנו לחלוטין את לקיחת הרטלין והילד ממשיך להראות שיפור בכל הנוגע לבעיות שלו.