משלוחים והזמנות

כן, ניתן להזמין ללא הרשמה למועדון. עם זאת, אנו ממליצים להירשם אליו כדי לקבל מידע חשוב וכן עדכונים על מבצעים והטבות.

מיד לאחר ההזמנה, תקבלו אישור הזמנה במייל, וכאשר המשלוח ייצא לדרכו תקבלו אימייל נוסף עם מספר מעקב וקישור שדרכו ניתן לעקוב אחרי סטטוס ההזמנה (בדרך כלל תוך יום עסקים אחד ממועד ההזמנה, פרט למקרים מיוחדים).

מיד לאחר ההזמנה, תקבלו אישור הזמנה במייל, וכאשר המשלוח ייצא לדרכו תקבלו אימייל נוסף עם מספר מעקב וקישור לאתר שדרכו ניתן לעקוב אחרי סטטוס המשלוח (תוך יום עסקים אחד ממועד ההזמנה, פרט למקרים מיוחדים).

כל עוד המשלוח לא יצא לדרכו, תוכלו לעדכן את הפרטים בהזמנה באמצעות שליחת מייל לשירות הלקוחות שלנו בכתובת support@canabd.co.il. לאחר שילוח ההזמנה, לא יהיה ניתן לבצע בה שינויים כלשהם.

ניתן לשלם באמצעות כל סוגי כרטיסי האשראי הבינלאומיים: ויזה, מאסטרקרד ואמריקן אקספרס. לא ניתן לשלם באמצעות כרטיסי דיירקט למיניהם.

נכון לעכשיו, ניתן לשלוח את ההזמנה רק באמצעות דואר רגיל, עם מספר מעקב. בקרוב יתווספו סוגי משלוחים נוספים (אנו נוציא עדכון כמובן).

נכון לעכשיו, ניתן לשלוח את ההזמנה רק באמצעות דואר רגיל (עם מספר מעקב). משלוח בדואר לוקח כ-10 ימי עסקים, אך במצבים חריגים ייתכנו עיכובים. זמן המשלוח המרבי, שלאחריו ננפיק לכם זיכוי מלא או נוציא משלוח חלופי לפי בחירתכם, הוא 30 ימי עסקים.

ניתן להחזיר או להחליף פריט שאריזתו המקורית לא נפתחה ושלא נעשה בו שימוש.

אם תרצו להחזיר או להחליף פריט כתבו לנו ל-support@canabd.co.il, ונשלח לכם כתובת למשלוח המוצר שברצונכם להחזיר או להחליף.

למשלוח חזרה יש לצרף פתק עם שמכם ומספר ההזמנה (רצוי תעודת המשלוח שהייתה מצורפת למשלוח), ולשלוח אותו עם מספר מעקב.

את מספר המעקב יש לספק לנו אחרי המשלוח.

אם חסר פריט בהזמנה, צלמו לנו את תעודת המשלוח וכתבו לנו ל-support@canabd.co.il, ואנו נשלח לכם את המוצר החסר ללא דיחוי (וכמובן שללא עלות נוספת מצידכם).