משלוחים והזמנות

כן, ניתן להזמין ללא הרשמה לאתר. עם זאת, אנו ממליצים להרשם לאתר בכדי שתוכלו לקבל מידע חשוב וכן עדכונים בנוגע למבצעים והטבות.

מיד לאחר ההזמנה, תקבלו אישור הזמנה במייל, וכאשר המשלוח יצא לדרכו תקבלו אימייל נוסף עם מספר מעקב וקישור לאתר המשלוחים בו ניתן לעקוב אחרי סטטוס ההזמנה (תוך יום עסקים אחד ממועד ההזמנה, פרט למקרים מיוחדים).

מיד לאחר ההזמנה, תקבלו אישור הזמנה במייל, וכאשר המשלוח יצא לדרכו תקבלו אימייל נוסף עם מספר מעקב וקישור לאתר המשלוחים בו ניתן לעקוב אחרי סטטוס ההזמנה (תוך יום עסקים אחד ממועד ההזמנה, פרט למקרים מיוחדים).

כל עוד המשלוח לא יצא לדרכו, תוכלו לעדכן את הפרטים בהזמנה באמצעות שליחת מייל לשירות הלקוחות שלנו בכתובת support@canabd.co.il. לאחר שילוח ההזמנה, לא יהיה ניתן לבצע בה שינויים כלשהם.

ניתן לשלם באמצעות כל סוגי כרטיסי האשראי הבינלאומיים: ויזה, מאסטרקרד ואמריקן אקספרס. לא ניתן לשלם באמצעות כרטיסי דיירקט למיניהם.

נכון לעכשיו, ניתן לשלוח את ההזמנה רק באמצעות דואר רגיל (עם מספר מעקב). בקרוב ייתווספו סוגי משלוחים נוספים (אנו נוציא עדכון כמובן).

נכון לעכשיו, ניתן לשלוח את ההזמנה רק באמצעות דואר רגיל (עם מספר מעקב). משלוח בדואר לוקח לרוב כ-10-14 ימי עסקים, אך עם זאת, יתכנו עיכובים. זמן המשלוח המקסימלי, שלאחריו ננפיק לכם זיכוי או נוציא משלוח חלופי לפי בחירתכם, הוא 30 ימי עסקים

ניתן להחזיר או להחליף פריט שאריזתו המקורית לא נפתחה ושלא נעשה בו שימוש. במידה ותרצו להחזיר או להחליף פריט כתבו לנו בכתובת support@canabd.co.il, ונשלח לכם כתובת למשלוח המוצר אותו ברצונכם להחזיר או להחליף.

במידה וחסר פריט בהזמנה, כתבו לנו בכתובת support@canabd.co.il ואנו נשלח לכם את המוצר החסר ללא דיחוי (וכמבון שללא עלות נוספת מצדכם).