סובלים מנשירת שיער? הכתבה הבאה היא בשבילכם!

 נשירת שיער הינה תופעה מצערת אך גם טבעית. בין אם היא נגרמת בגלל שינויים הורמונליים (לדוגמת הריון ולידה), בעיות בריאותיות, לחץ, טיפוח יתר של שיער או סיבות אחרות זהו נושא רגיש עבור נשים וגברים כאחד. איבוד השיער פוגע בדימוי העצמי ומערער את הביטחון העצמי. במצב של התקרחות צמיחת השיער משובשת, השיער הנושר מתחלף בשערות דקיקות ובהירות עד שלבסוף צמיחתו מפסיקה כלל ומתחיל תהליך הדרגתי של התקרחות. החדשות הטובות הן ששמן CBD נחשב לאפקטיבי במיגור נשירת השיער ויש הטוענים שהוא אף מעודד את צמיחתו.

 ישנן מספר סיבות המשפיעות על התקרחות, הסיבה המדעית-ביולוגיות הנפוצה הינה הורמונאלית, אך יחד עם זו ישנן השערות המניחות כי לחץ ואורח חיים לא מאוזן, תזונה לקויה, מחלות עור, נטילת חומרים משכרים ומחסור בויטמינים שונים יכולים להאיץ את התהליך. נראה כי גם סיבות גנטיות עלולות להגדיל את הסיכויים להתקרחות. השוק מוצף בטיפולים ופתרונות לאיבוד השיער, מפתרונות קוסמטיים ועד לתרופות, בין כל אלו נמצא שוק משגשג ומתפתח של פתרונות מעולם הרפואה הטבעית.

שמן CBD למניעת נשירת שיער

 שמן ה-CBD מוכר בעולמות הרפואה הטבעית כמוצר יעיל הנותן מענה למכאובים שונים, בעיות רפואיות, נפשיות וקוסמטיות כאחד. שמן ה-CBD מוכר כבעל סגולות רפואיות ונחשב לאפקטיבי במניעת זיהומים, דלקות, מסייע לשינה טובה יותר ומקנה תחושת רוגע כללית התורמת לאיזון של מדדי הגוף. ה-CBD אינו יכול לרפא לחלוטין את נשירת השיער, בטח כאשר היא תוצאה של סיבה גנטית, עם זאת ה-CBD נחשב להבטחה בעידוד צמיחת השיער וחיזוקו משום שהוא עשיר בחומרים מזינים אשר להם תפקיד משמעותי בתחזוק עור ושיער בריא.

 צריכת שמן CBD מסייעת למנוע נשירה המבוססת לחץ נפשי, היות וה-CBD מפחית חרדות וסטרס. שימוש בשמן CBD לנשירת שיער הוא יעיל משום שהוא מדכא דלקות ובכך מעודד קרקפת בריאה יותר המאפשרת סביבת צמיחה טובה יותר לסיב השערה. שמן CBD נחשב לטיפול אולטימטיבי לקרקפת יבשה ובכך מסייע להחיות את מראה השיער. המרכיב העיקרי של סיב השערה הוא חלבון בשם קרטין ושמן ה-CBD נמצא יעיל נגד שיער יבש, בגלל שהוא מכיל חומצות אמינו שונות המהוות את אבן היסוד של חלבון. השמן מכיל חומצות שומן בלתי רוויות אשר חוקרים מאמינים כי הן מסייעות במניעת הנשירה בכך שהן מעודדות זרימת דם לקרקפת. יחד עם אלו, שמן ה-CBD עשיר בנוגדי חמצון המסייעים להגן על השיער מנזקי הסביבה, אשר הוכחו כקשורים לנשירת שיער. מחקרים גם הראו כי נוגדי החמצון מסייעים בשמירת השיער מבריק וחיוני. שמן ה-CBD יסייע לכם לשמור על קרקפת בריאה יותר ויעודד שיער חזק ובריא, אלו יביאו לשינוי משמעותי בדימוי העצמי ובביטחון שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *