שמן סיבידי לחתולים

שמן CBD והתרומה הרפואית שלו לחתול שלכם!

בעלי חיים תופסים מקום חשוב בתא המשפחתי ופעמים רבות מלווים את המשפחה שנים רבות. לא סתם אומרים שחיות הפכו לחברים הכי טובים של בני האדם, הן ממלאות תפקיד רגשי חשוב עבורנו וממלאים את הבית בשמחה ואהבה. כאשר חיית המחמד שלנו חשה ברע וסובלת ממצב בריאותי ירוד, כחלק ממחלה או מקשיים המתלווים לגיל מבוגר, חוויה זו יכולה להיות קשה במיוחד עבורנו. היות ואנו האחראים הבלעדיים לבריאותם, חשוב שנבחר עבורם את הטיפול הטוב ביותר שיסייע להם לחיות חיים טובים ובריאים.

 אם אתם נהנים מחתול בביתכם, לבטח תסכימו כי פעמים רבות כאשר החתול חש ברע ויש דילמה רפואית, קשה מאוד לדעת מה הדבר הנכון עבורו. היכולת שלו לבטא כאב הינה מוגבלת ואנו סומכים על וטרינרים, מחקר ברשת ומכרים עם סיפורים דומים על מנת להחליט על הטיפול הנכון ביותר עבורו. היות ושמן ה-CBD תפס מקום משמעותי בעולם הרפואה הטבעית ומוכר בזכות יכולתו לטפל במכאובים שונים בקרב בני אדם, זה היה רק טבעי שמחקרים יחלו לבחון את הסגולות הרפואיות של השמן והשפעתו גם על בעלי חיים. נכון להיום שמן ה-CBD תופס תאוצה והופך לשכיח יותר ויותר כפתרון טבעי לבעיות בריאותיות שונות בקרב בעלי חיים. 

 בשנים האחרונות הפך הטיפול באמצעות שמן CBD בחיות בכלל ובחתולים בפרט לשכיח ברחבי העולם ומוכר בעיקר כמשכך כאבים, מסייע לשינה, מפחית חרדה, משפר תאבון, מטפל בהתקפים ואפילפסיה, מפחית דלקות, מגן על מערכת העצבים, מחזק את המערכת החיסונית, מסייע לבריאות הלב ומטפל במחלות עור שונות. ישנן עדויות רבות כי השמן יכול לסייע גם בהשבת איכות חיים טובה לחתול שלכם בעת מחלת הסרטן או דלקת פרקים.

 בדומה לבני אדם, גם לחתולים יש מערכת אנדוקנבינואידית אשר אחראית על תפקודי גוף חשובים לרבות המערכת החיסונית, תחושת כאב, תיאבון, מצב הרוח ועוד. צמח הקנאביס מכיל תרכובות כימיות שונות העונות לשם קנבינואידים, CBD הוא בעצם קנאבידיול המבודד מצמח הקנאביס ובכך מאפשר ליהנות מכל היתרונות הרפואיים הרבים שהצמח מציע מבלי ההשפעות הפסיכואקטיביות שלו. כאשר קולטנים במערכת אנדוקנבינואידית באים במגע עם קנבינואידים נוצרת תגובה נוירו-כימית אשר משפיעה על מגוון תהליכים ביולוגיים וכימיים בגוף.

 כאמור, אם החתול שלכם סובל מבעיות רפואיות, ניתן למצוא להם פתרונות ברפואה הטבעית. שמן ה-CBD בטוח לשימוש ואינו ממסטל כלל ולכן ניתן לתת אותו לחתול במינונים נמוכים, גם כחלק מאסטרטגיית רפואה מונעת. לגבי המינון המדויק בהתאם לכל דיאגנוזה רפואית מומלץ להיוועץ עם וטרינר. אופן נטילתו פשוט וניתן לתת אותו לחתול בשילוב עם מזון או חטיפים. שמן CBD לחתולים הינו מענה טבעי אשר ישפר את איכות החיים של חתולכם, בטווח הקצר ובטווח הארוך.

 חשוב לזכור, יש לרכוש שמן CBD ממקור מהימן, זאת על מנת להבטיח את בריאותו של חתולכם!

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *