משלוחים והזמנות

האם ניתן להזמין ללא הרשמה למועדון?

כן, ניתן להזמין ללא הרשמה למועדון. עם זאת, אנו ממליצים להירשם אליו כדי לקבל מידע חשוב וכן עדכונים על מבצעים והטבות.

כיצד אוכל לעקוב אחרי סטטוס ההזמנה שלי?

מיד לאחר ההזמנה, תקבלו אישור הזמנה במייל, וכאשר המשלוח ייצא לדרכו תקבלו אימייל נוסף עם מספר מעקב וקישור שדרכו ניתן לעקוב אחרי סטטוס ההזמנה (בדרך כלל תוך יום עסקים אחד ממועד ההזמנה, פרט למקרים מיוחדים).

איך אדע שההזמנה שלי התקבלה?

מיד לאחר ההזמנה, תקבלו אישור הזמנה למייל, וכאשר המשלוח ייצא לדרכו תקבלו אימייל ו-SMS עם מספר מעקב וקישור לאתר שדרכו ניתן לעקוב אחרי סטטוס המשלוח (תוך יום עסקים אחד ממועד ההזמנה, פרט למקרים מיוחדים).

איך אוכל לעדכן פרטים בהזמנה לאחר שבוצעה?

כל עוד המשלוח לא יצא לדרכו, תוכלו לעדכן את הפרטים בהזמנה באמצעות שליחת מייל לשירות הלקוחות שלנו בכתובת support@canabd.co.il. לאחר שילוח ההזמנה, לא יהיה ניתן לבצע בה שינויים כלשהם.

באיזה אופן אוכל לשלם עבור ההזמנה שלי?

ניתן לשלם באמצעות כל סוגי כרטיסי האשראי הבינלאומיים: ויזה, מאסטרקרד ואמריקן אקספרס. לא ניתן לשלם באמצעות כרטיסי דיירקט למיניהם.

מהן אפשרויות המשלוח?

נכון לעכשיו, ניתן לשלוח את ההזמנה רק באמצעות דואר רגיל, עם מספר מעקב. בקרוב יתווספו סוגי משלוחים נוספים (אנו נוציא עדכון כמובן). פרט למותגים נבחרים הנשלחים במשלוח מהיר עד לבית הלקוח.
עלות המשלוח הינה דיפרנציאלית ומחושבת בקופה.

תוך כמה זמן החבילה תגיע אליי?

נכון לעכשיו, ניתן לשלוח את ההזמנה רק באמצעות דואר רגיל (עם מספר מעקב). משלוח בדואר לוקח 28-7 ימי עסקים, אך במצבים חריגים ייתכנו עיכובים. פרט למותגים נבחרים הנשלחים במשלוח מהיר עד לבית הלקוח.
זמן המשלוח המרבי, שלאחריו נוציא משלוח חלופי, הוא 35 ימי עסקים.

איך אוכל להחליף או להחזיר פריט שרכשתי?

ניתן להחזיר או להחליף פריט שאריזתו המקורית לא נפתחה ושלא נעשה בו שימוש.
אם תרצו להחזיר או להחליף פריט כתבו לנו ל-support@canabd.co.il, ונשלח לכם כתובת למשלוח המוצר שברצונכם להחזיר או להחליף.
למשלוח חזרה יש לצרף פתק עם שמכם ומספר ההזמנה (רצוי תעודת המשלוח שהייתה מצורפת למשלוח), ולשלוח אותו עם מספר מעקב.
את מספר המעקב יש לספק לנו אחרי המשלוח.

מה לעשות במקרה שחסר פריט בהזמנה שקיבלתי?

אם חסר פריט בהזמנה, צלמו לנו את תעודת המשלוח וכתבו לנו ל-support@canabd.co.il, ואנו נשלח לכם את המוצר החסר ללא דיחוי (וכמובן שללא עלות נוספת מצידכם).